Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Mmmmmmmmmm.... Chocolate!

Καλημέρα! Τι κάνετε; Καλά είμαι κι εγώ. Δεν προλαβαίνω τίποτα αυτό το  μήνα… Χθες όμως, έφτιαξα το «καδράκι» με το τελευταίο γ’ αυτόν το μήνα sketch της Χρύσας  και με την πρόκληση της Ειρήνης. Το παραδέχομαι λοιπόν και δημοσίως: είμαι λάτρης της μαύρης σοκολάτας! Έχω  δοκιμάσει πολλές σοκολάτες, αυτές όμως του Βασιλόπουλου ήταν καταπληκτικές! Πικρές, με  αποξηραμένα φρούτα,
λιώνουν στο στόμα με χιλιάδες απολαυστικές εκρήξεις!!! Μμμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!!!!! Σκέτη απόλαυση! Θα μου πείτε και τα κουμπιά που κολλάνε; Αν σκεφτείτε λίγο καλύτερα…. Δεν είναι και τόσο αθώα η σοκολάτα…. Όσο μεγαλώνει η ποσότητα,  τόσο μεγαλώνει και το ρίσκο να μην κουμπωθεί το ρούχο σου…








7 σχόλια:

Irini είπε...

This is funny.....
love it!
thank you so much for playing along!!

Scrap-crafts είπε...

Τατιάνα μπράβο σου... νόμίζω ότι όχι μόνο με τη σύνθεσή σου αλλά και με το κειμενάκι σου μας βούτηξες σε μια πισίνα σοκολάτας... και μας έκανες από τη μια να ξεκαρδιστούμε κι από την άλλη να αναλογιστούμε το ενδεχόμενο να μην κουμπώνουν τα ρούχα μας στο τέλος!!! Σ'ευχαριστούμε!!!

Ελευθερία είπε...

Τατιάνα υπέροχο!! πωπω..θελω σοκολάτα ΤΩΡΑ!!!!!

Κατερινα είπε...

Τατιανα μου αρεσει..με εστειλες κατευθειαν στο ντουλαπι με τις σοκολατες!!!!!!!!και εγω ειμαι λατρης της μαυρης θεας!!!!οσο για τα κουμπια !!οταν δεν κουμπωνουν πια, βαζουμε κορδονακια!!!!!!

eudokia είπε...

χα!χα! καλό!!!
και εγώ είμαι φαν της πικρής!!!!όσο πιο σκούρη τόσο το καλύτερο!!!
πολύ καλή η σελίδα!!!

Unknown είπε...

Πανέξυπνη η σύνθεση σου!!!!

Joanna Lamprou είπε...

Πολυ όμορφο!! και φοβερή η εξήγηση για τα κουμπιά!Σ ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στο scrap crafts by Chrysa,