Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!


Γεια σε όλους! Τι κάνετε; πως είστε; Σήμερα έχω πολλά να μοιραστώ μαζί σας.
Η Ελένη μου χάρισε το πρώτο μου βραβείο.
 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! Αντί να το δώσω με την σειρά μου σε άλλα 10 blogs, λέω να κάνω σε όλες ένα χρήσιμο «δώρο». Χτες ανακάλυψα ένα blog, δεν έχει καμία σχέση με το craft, δεν παύει όμως να είναι πολύ χρήσιμο.
Συμμετέχω στην πρόκληση της Maria Z και του Greecycle και του Mojo Monday με αυτό εδώ το καδράκι. Το έφτιαξα από ένα παλιό τελάρο, με μια ζωγραφιά, που την έχω βαρεθεί. Χρησιμοποίησα λεπτά χαρτιά περιτυλίγματος (τα μαζεύω που και που) για να κάνω τα λουλουδάκια και την καρδιά, και δαντέλα από ένα παλιό φόρεμα της μητέρας μου. Η διαστάσεις του είναι 24εκ.Χ29εκ.





Το αφιερώνω στης αγαπημένες μου κορούλες! Τους αγαπώ απίστευτα!

1 σχόλια:

Scrap-crafts είπε...

Τατιανάκι... να μη φοβάσαι ποτέ να συνδυάσεις χρώματα όσο κουφά κι αν σου φαίνονται... Δοκίμασε καφέ με σιέλ... θα πάθεις σοκ... δεν υπάρχει καλύτερο!